به همت شعبه سنان بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و با مساعدت شورای اسلامی این روستا و مسؤلین شهرستان فسا نخستین محفل ختم قرآن کریم در روستای سنان شهرستان فسا با حضور خادمان قرآن و قاریان برتراستانی در حال برگزاری است.

به همت شعبه سنان بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و با مساعدت شورای اسلامی این روستا و مسؤلین شهرستان فسا نخستین محفل ختم قرآن کریم در روستای سنان شهرستان فسا با حضور خادمان  قرآن و قاریان برتراستانی در حال برگزاری است.

به درخواست ستاد برگزاری محافل قرآنی روستای سنان شهرستان فسا که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ختم روزانه یک جزء ازکلام الله مجید را آغاز کرده است روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در این محفل حاضر شد تا با ایراد سخنانی حاضرین را به تدبر و رعایت کردن آداب تلاوت قرآن دعوت کند.

این حافظ قرآن افزود: جز با خواندن و پی‌بردن به مفاهیم قرآن کریم و به کار بستن دستورات این کتاب نورانی نمی‌توان به هدایت رسید، فلذا تمامی انسانها و علی الخصوص مسلمانان در راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی ناچار از مراجعه به قرآن و خواندن آن می‌باشند. سپس در یک فضای روحانی قاریان محترم شهرستان بترتیب آیاتی از کلام الله را تلاوت نمودند.

در این مراسم همچنین بخشدار منطقه شیبکوه، رئیس اداره ارشاد اسلامی فسا و تنی چند از مسئولین محترم سپاه و روحانیون مساجد محل حضور داشتند.

گفتنی است بیت الاحزان شعبه سنان تاکنون موفق به تربیت ۵ حافظ کل قرآن و دهها حافظ یک جزء به بالا شده است. سنان از توابع شهرستان فسا و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات