حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با اعلام خبر آغاز ساخت آشپزخانه مدارس شبانه روزی بیت الاحزان در روستای قرآن آباد ایران توسط یک خیراندیش قرآنی از گسترش موقوفات قرآنی در روستای قرآن آباد ایران خبر داد .

 

وی ضمن تجلیل از خیراندیشان قرآنی اعلام کرد: ساخت این آشپزخانه به متراژ ۲۱۶ متر مربع  در قطعه زمینی در نزدیکی مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (شعبه ۲) از روزهای گذشته اغاز شده است.

گفتنی است این آشپزخانه همچنین در مجاورت قطعه زمینی دیگر با مساحت ۲۰۰۰۰ هزار مترمربع که در سال گذشته توسط  خیراندیش قرآنی ساکن در قرآن آباد برای ساخت حوزه علمیه سفیران هدایت قرار دارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور اظهار امیدواری کرد ان شاءالله با همکاری و مساعدت مردم و مسئولین در آینده نزدیک نیز ساخت این حوزه علمیه قرآنی جهت پذیرش طلاب حافظ قرآن به منظور آموزش تدبر و تفسیر در قرآن کریم در روستای قرآن آباد آغاز خواهد شد. شاهسونی همچنین با اعلام افزایش موقوفات قرآنی در روستای قرآن آباد ایران به ۱۲ مورد از خیراندیشان این خطه نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد، از مسئولین و خیراندیشان تقاضا دارد توجه ویژه ای به گسترش موقوفات قرآنی در سراسر کشور داشته باشند تا اهتمام بیشتری برای گسترش آموزه های قرآنی صورت گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات