سی و ششمین دوره مسابقات سراسری در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

آقای مجتبی فرد فانی

 در سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از اول اسفندماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) جریان داشت قریب به ۵۰۰ نفر از برترین چهره‌های قرآنی کشور – در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن کریم- حضور داشتند و به رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر پرداختند.

آقای نوید رزمجو

در این مسابقات که به جرأت می توان گفت سخت ترین مسابقه قرآنی دنیاست، حافظان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) سه جایگاه از جایگاه های برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند؛ این سه نفر در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی با پشت سر گذاشتن تعداد زیادی از رقبای حاضر در سی و ششمین دوره مسابقات، موفق شدند به مرحله نهایی (فینال) این مسابقات راه پیدا کنند، که در فینال نیز موفق به کسب رتبه های برتر به شرح ذیل شدند:

 ۱-      رتبه اول حفظ ۲۰ جزء توسط مجتبی فردفانی
۲-       رتبه چهارم حفظ کل قرآن کریم توسط نوید رزمجو
۳-       رتبه چهارم ترتیل خواهران توسط اعظم محمدی

خانم اعظم محمدی

شایان ذکر است آقای رزمجو در مدت ده ماه و آقای فرد فانی در مدت یک سال در مدرسه شبانه روزی موسسه، موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.

یادآور می شود در سال گذشته، چهار رتبه برتر سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری اوقاف مربوط به مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بوده است.

مسئولین بیت الاحزان امیدوارند در سالهای آتی رتبه های بیشتری توسط حافظان قرآن بیت الاحزان کسب شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات