روز گذشته بیت الاحزان شعبه سوسنگرد با حضور مسئولین استان خوزستان افتتاح شد.

 

بیت الاحزان شعبه سوسنگرد استان خوزستان روز گذشته با حضور آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام احمد ساری اصل، امام جمعه سوسنگرد، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان، شجاع زبیدات حافظ بین المللی کل قرآن کریم، سید عدنان موسوی قاری برتر کشوری و آقای سلمانیان از حفاظ مدرسه شبانه روزی افتتاح شد.

این مراسم با تلاوت آقای موسوی آغاز شد و پس از آن حجت الاسلام ساری اصل، امام جمعه سوسنگرد به عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی پرداخت و افزود: مردم سوسنگرد مشتاق فعالیت های قرآنی هستند و مسئولین شهر، از افتتاح شعبه بیت الاحزان ابراز خرسندی و حمایت خود را اعلام می دارند.

در ادامه حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان به معرفی و تشریح فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان و چرایی نام بیت الاحزان پرداخت. شاهسونی ادامه داد: امید است این جلسه یک حرکت قرآنی برای کل منطقه و کشور باشد و تلاش شود تا از قرآن مهجوریت زدایی شود. همچنین وی به جایگاه تاریخی بیت الاحزان و گریه های حضرت زهرا (سلام الله علیها) اشاره و علت نام بیت الاحزان را تشریح کرد.

پس از آن سلمانیان از حفاظ کل مؤسسه برنامه قرائت مجلسی قرآن را اجرا کرد و سپس آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز به بحث مهجوریت قرآن اشاره کرد. آیت الله حیدری ادامه داد: خداوند نعمات زیادی را به ما ارزانی داشته است که نعمت قرآن و اهل بیت (ولایت) مهم ترین نعمات خداوندی است و باید قدر آن را بدانیم. عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: مؤسسه بیت الاحزان ضمن اینکه یک مؤسسه قرآنی است متبرک به نام حضرت زهرا (سلام اللهعلیها) نیز می باشد و حضرت، عنایات ویژه ای نسبت به این مؤسسه دارند و ما هم تعامل و همکاری خود را با این مؤسسه اعلام می داریم.

در پایان این مراسم قرآنی، شجاع زبیدات حافظ بین المللی کل قرآن کریم به اجرای برنامه جذاب قرآنی پرداخت و حاضرین را به وجد آورد.

 گفتنی است پس از مراسم افتتاحیه، محفل انس با قرآن در مسجد جامع سوسنگرد برگزار شد و در آن مراسم نیز حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه به معرفی و تشریح اهداف بیت الاحزان پرداخت و آقای مرتضی جادرزاده از حافظان کل مدرسه شبانه روزی را به سمت مسئول شعبه سوسنگرد منصوب کرد.

جهت مشاهده تصاویر بیشتری از این مراسم اینجا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات