«مجتبی فردفانی»، حافظ بیت الاحزانی و نماینده کشومان در رشته حفظ سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امروز محفوظات خود را در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها ارائه می‌دهد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، «مجتبی فردفانی» نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه محفوظات خود را ارائه می‌دهد.

مسابقات رشته حفظ سی‌ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست این رقابت‌ها در هتل برگزار شد. این مرحله شرط ورود به ارائه تلاوت در سالن مصلای امام خمینی(ره) بود که نماینده کشورمان موفق به کسب بالاترین نمره شد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم از پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که بر اساس قرعه، «مجتبی فردفانی» نماینده کشورمان در این رقابت‌ها امروز عصر، سومین نفر در رشته حفظ محفوظاتش را ارائه می‌دهد.

مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه با حضور برترین‌های رشته حفظ و قرائت این رقابت‌ها در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

یاد آور می‌شود، «مجتبی فردفانی» حافظ ممتاز قرآن کریم سال ۱۳۷۰ در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان گراش در استان فارس به دنیا آمد و در مدرسه شبانه روزی حفظ یکساله حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) روستای لای خرمی (استهبان/ فارس) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در مدت یک سال موفق به حفظ کل قرآن شد. وی به دلیل اینکه هم‌اکنون دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد است از خراسان رضوی در مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت و رتبه نخست این رقابت‌ها را کسب کرد و به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورمان راه یافت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات