مجتبی فرد فانی حافظ بیت الاحزانی در مرحله پایانی سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم شد/ با توسل به حضرت زهرا(س) به جایگاه رفتم

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مجتبی فرد فانی نماینده شایسته ایران در رشته حفظ کل سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از میان ۶ حافظ دیگر راه‌یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه نخست شد.

بنا بر این گزارش نمایندگان مصر و استرالیا نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها کسب کردند.

این حافظ بیت الاحزانی پس از کسب این موفقیت درباره تلاوت خود در مرحله فینال این دوره از مسابقات گفت: من با توجه به اجرایی که در مرحله مقدماتی داشتم از نظر صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا خیلی خوب بود و اساتیدی که با ما تماس داشتند تأیید کردند اما در حسن حفظ با توجه به خستگی که داشتم و چند ساعتی بازار رفتیم در حسن حفظ مشکل پیدا کردم اما به دوستان گفتم که در مرحله فینال جبران می‌کنم.
وی افزود: امروز در مرحله فینال توانستم یک حسن حفظ بدون اشکال داشته باشم ضمن اینکه از نظر صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا هم تلاوت خوبی داشتم و توانستم چندین نغمه را اجرا کنم.
فردفانی با بیان اینکه امروز تلاوت خوبی ارائه کردم، گفت: قبل از تلاوت به ائمه اطهار(ع) و حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) توسل کردم و خدا را شکر توانستم تلاوت شایسته‌ای داشته باشم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته حافظان خیلی خوبی حضور داشتند و از سطح بالایی برخوردار بودند به‌خصوص در حسن حفظ اما با توجه به اینکه من حسن حفظ را کامل خواندم احتمال می دادم که اول باشم چرا‌که رقبایم از نظر وقف و ابتدا خیلی مشکل داشتند و از نظر صوت و لحن و تجوید هم متوسط بودند.
رتبه اول رشته حفظ سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عنوان کرد: خوشحالم که به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران توانستم این رتبه را کسب کنم و دغدغه‌ام این بود که تمام توان خود را برای تلاوت در مرحله فینال بگذارم و می‌دانستم که مردم هم انتظار دارند نماینده ایران یک تلاوت خیلی فاخر ارائه دهد.
فردفانی در پایان گفت: باید تشکر کنم از کسانی که در کنار من بودند و به یاد من بودند از همشهریان، خانواده و همسرم تشکر می‌کنم که این روزها در کنار من بودند.

یاد آور می‌شود فردفانی متولد ۱۳۷۰ از شهرستان گراش استان فارس است که در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرستان استهبان در یک سال کل قرآن کریم را حفظ کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات