در راستای گرامیداشت شعائر دینی به مناسبت ایام فاطمیه هزینه این سفر به 145000 تومان کاهش یافته است و اولویت اعزام با افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) مسئول دفتر زیارتی مؤسسه، از راه اندازی کاروان سفر به مشهد مقدس «با تخفیف ویژه» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خبر داد.
شاهسونی، مسئول دفتر زیارتی مؤسسه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه بیت الاحزان در تشریح شرایط این سفر معنوی اظهار داشت: این سفر به صورت رفت و برگشت با اتوبوس بی۹ بوده و زائران به مدت سه روز و سه شب در سوئیت آپارتمان یاس نبی (س) (وابسته به مؤسسه بیت الاحزان و در نزدیک ترین فاصله به حرم مطهر) همراه با غذا اقامت خواهند داشت.

وی با بیان این که مسیر رفت و برگشت از مسیر یزد می باشد عنوان کرد در راستای بزرگداشت شعائر دینی به مناسبت ایام فاطمیه هزینه این سفر به ۱۴۵۰۰۰ تومان کاهش یافته است و اولویت اعزام با افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن‌های  ۰۹۱۷۴۳۵۰۱۸۹  آقای سجادشاهسونی و یا  ۰۹۱۷۱۴۰۶۳۹۳ آقای کاظم مبارکی تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات