جلسه کمیته برنامه ریزی سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله پنجگانه با حضور ریاست آموزش و پرورش و هیئت همراه و حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان صبح امروز اعضای کمیته برنامه ریزی و هماهنگی سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن و معارف اسلامی آموزش و پرورش مرحله پنجگانه جهت تعامل بیشتر با مؤسسه و تبادل تجربیات، مهمان بیت الاحزان مرکزی بودند.

دراین جلسه حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان آموزش و پرورش به سابقه بیت الاحزان در اجرای جشنواره های بزرگ قرآنی اشاره و آمادگی کامل مؤسسه جهت همکاری با اداره آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات قرآن را اعلام کرد.

در ادامه جلسه آقای غنی، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرآنی استهبان از تعاملات و همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و بیت الاحزان ابراز خرسندی نمود و افزود افتخار ما این است که با وجود مؤسساتی چون بیت الاحزان، استهبان به نام شهرستان قرآنی مزین شده است و ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر با برگزاری مسابقات و مراسمات قرآنی این عنوان را حفظ کنیم.

در پایان جلسه به پاس همکاری های اداره آموزش و پرورش شهرستان با مؤسسه بیت الاحزان به ویژه همکاری گسترده در دوازدهمین دوره جشن فارغ التحفیظی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این اداره تقدیر شد.

گفتنی است مسابقات قرآن آموزش و پرورش هر ساله در ۵ مرحله آموزشگاه، شهرستان، پنجگانه، استان و کشوری برگزار می شود و ۲۷ فروردین سال ۹۳ در مرحله پنجگانه، شهرستان قرآنی استهبان، میزبان منطقه شرق فارس می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات