عمل به قرآن بهترین گزینه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان است و این مهم را در عمل نشان خواهیم داد تا با انس به قرآن به بیراهه نرویم.

 

به گزارش پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) حجت الاسلام علی رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) اعلام کرد: طبق هماهنگی قبلی با مدارس و شعب این مؤسسه، قرآن آموزان، خادمان و حافظان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرآن آموزان مدارس شبانه روزی که اکنون موفق به حفظ ۱۶ جزء از قرآن کریم شده اند  در راهپیمایی بزرگ فردا شرکت و  با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان دوباره ای خواهند داشت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور عنوان کرد: همان گونه که به دنبال اجرایی نمودن فرامین رهبر معظم انقلاب جهت تحقق تربیت ده میلیون حافظ قرآن هستیم، در روز یوم الله ۲۲ بهمن نیز با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه ای میثاق دوباره ای خواهیم بست و ان شاءالله به مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان خواهیم پرداخت.

 وی افزود: معتقدیم بی توجهی به آموزه های قرآنی جامعه را به بیراهه خواهد کشاند؛ بنابراین تمام مشکلات کشور با انس به قرآن و عمل به قرآن حل خواهد شد.

شاهسونی در پایان خاطرنشان کرد: در دوران طاغوت تعداد حافظان کل قرآن کریم در کشور ما به انگشتان دست هم نمی رسید اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرآن از مجالس ختم و قبرستان ها خارج و وارد زندگی مردم شد و ما باید قدردان این اتفاق نیکو باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات