کارگاه آموزشی «یک فنجان خلاقیت» با حضور حجت الاسلام احمد مهدی زاده، کارشناس مسائل آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان در شعبه بیت الاحزان شهر ری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، احمد تاج بخش، مدیر شعبه بیت الاحزان شهر ری از برگزاری کارگاه آموزشی «یک فنجان خلاقیت» با حضور حجت الاسلام احمد مهدی زاده، کارشناس مسائل آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان در شعبه بیت الاحزان شهر ری خبر داد.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای مهارت های آموزشی تربیتی نیروی انسانی شعبه شهر ری خواند و افزود: نوبت صبح این کارگاه، ویژه کادر آموزشی مهد و پیش دبستانی و نوبت بعد از ظهر ویژه والدین برگزار گردید.

مسئول دفتر مدیر مؤسسه بیت الاحزان با بیان این که ۴۰ نفر از مادران قرآن آموزان و ۵ نفر از کادر آموزشی شعبه در این دوره حاضر بودند گفت: در پایان دوره پرسش و پاسخ مسئولان و معلمان انجام گردید.

تاج بخش اظهار داشت: شعبه شهر ری که زیر نظر شعبه استهبان اداره می شود، هم اکنون سال پنجم فعالیت خود را می گذراند و هم اکنون ۷ نفر کادر آموزشی در این شعبه مشغول به فعالیت می باشند که ۴ نفر آنها نیروهای بومی شهر ری هستند.

وی یاد آور شد: در سال جاری ۸۵ قرآن آموز در کلاس های مهد، پیش دبستانی، روخوانی، حفظ بزرگسال، حفظ نوجوانان و حفظ دانشجویان این شعبه مشغول به یادگیری قرآن کریم می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات