در این طرح قرآنی که ویژه نوجوانان و جوانان حاشیه شهر مشهد مقدس می باشد حدود 350 قرآن آموز در مدت 2 ماه تابستان به حفظ 2 جزء از قرآن کریم به همراه ترجمه، تفسیر و تجوید می پردازند.

 

محمد مروج کاشانی، مسئول بیت الاحزان در استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان از برگزاری طرح قرآنی تسنیم در حاشیه شهر مشهد مقدس خبر داد و افزود: مجری طرح تسنیم بیت الاحزان منطقه خراسان می باشد و تشکلهای مردمی حاشیه شهر مشهد در این طرح مشارکت می نماید.

این حافظ کل قرآن کریم با اعلام رایگان بودن این طرح گفت: از قرآن آموزان شرکت کننده در این دوره فقط هزینه ثبت نام که مبلغ یکصد هزار ریال می باشد دریافت می شود.

وی یادآور شد مهلت ثبت نام از ۲ تا ۷ تیرماه و آغاز دوره از ۱۵ تیرماه می باشد و قرآن آموزان در مدت ۶۰ روز علاوه بر حفظ ۲ جزء از قرآن کریم با تجوید، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم آشنا می شوند.

 مسئول مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله ثامن الائمه مشهد همچنین هدف از برگزاری این طرح را تربیت ۳۵۰ حافظ ۲ جزء قرآن کریم ، راه اندازی جلسات خانگی حفظ قرآن کریم و تربیت ۳۰حافظ کل قرآن در قالب مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی اعلام کرد.

یادآور می شود آقای مروج کاشانی در سال تحفیظی ۹۲-۹۳ در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم امام حسن مجتبی (علیه السلام) واقع در روستای قرآنی لای خرمی (استهبان/فارس) موفق به حفظ کل قرآن کریم شد. افتتاح شعبه بیت الاحزان در شعبه چاهشک( حومه مشهد)، راه اندازی مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله ثامن الائمه مشهد از فعالیت های در خور توجه وی می باشد.

ثبت نام از طریق سایت BEYTOLAHZAN.IR و شماره تماس ۰۵۱۳۲۲۴۳۳۰۷ خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات