حجت الاسلام شاهسونی که به دعوت اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان کرمان جهت ارائه راهکار و تجربیات خود در زمینه تقویت بنیه مالی مؤسسات قرآنی راهی کرمان شده بود در این نشست سخنرانی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مدیر مؤسسه «بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)» روز گذشته برای بیان تجربیات خود در رابطه با تقویت بنیه اقتصادی مؤسسات قرآنی به کرمان سفر کرد.

حجت الاسلام شاهسونی که با دعوت رئیس اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان کرمان جهت سخنرانی در دوره آموزشی راهکارهای تقویت بنیه اقتصادی مؤسسات قرآنی استان کرمان به شهر کرمان سفر کرده بود در سخنانی ضمن بیان تجربیات مؤسسه بیت الاحزان در حوزه مسائل مالی، راهکارهایی را جهت خودکفایی مالی مؤسسات قرآنی ارائه داد.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان در این نشست که حجت الاسلام قهاری، رئیس اتحادیه تشکلهای قرآنی استان کرمان، علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، فتحی نیا معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، حجت الاسلام ربانی عضو شورای شهر و متولی بقعه عباسعلی کرمان که هزینه های نشست را متقبل شده بود و مسئولان جمعی از مؤسسات قرآنی استان حضور داشتند، همچنین پیشنهاداتی جهت ایجاد عزت در جامعه قرآنی ارائه کرد که ربانی در این زمینه قول پیگیری داد.

یاد آور می شود مشروح سخنان حجت الاسلام شاهسونی به زودی از طریق همین سایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات