مؤسسه بیت الاحزان در راستای ارتقای کیفی فعالیت های شعب و نیز ایجاد انگیزه در کارکنان شعب هفته گذشته اقدام به اعزام اکیپ های تخصصی بازرسی به مناطق مختلف کشور نموده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، این مؤسسه در راستای ارتقای کیفی فعالیت های شعب و نیز ایجاد انگیزه در کارکنان شعب خود از هفته گذشته اقدام به اعزام اکیپ های تخصصی بازرسی به مناطق مختلف کشور نموده است.

بر اساس این گزارش اولین گروه اعزامی به سرپرستی حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه از شعب بیت الاحزان در جنوب استان کرمان بازدید به عمل آوردند. شعبه منوجان اولین مقصد این گروه تخصصی بازرسی در جنوب کرمان بود. بازدید از پیش دبستانی قرآنی یاس نبی(س) و دیدار با کارکنان شعبه منوجان از برنامه های این بازرسی گزارش شده است.

اکیپ بازرسی بیت الاحزان در دومین سفر خود به شهرستان نودژ رفتند و ضمن بازدید از شعبه و اقدامات درحال انجام آن، با کارکنان و قرآن آموزان این شعبه دیدار داشتند.

آخرین مقصد گروه اعزامی شهرستان قلعه گنج بود که با برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط مؤسسه بیت الاحزان در این شهرستان همزمان شده بود. در این محفل که در مسجد جامع شهرستان قلعه گنج با حضور مسئولین شهرستان، قرآن آموزان مؤسسه و عموم مردم قرآن دوست برگزار شد، حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار از تلاشهای فعالان قرآنی شهرستان تقدیر کرد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان نیز در این محفل ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای مؤسسه بیت الاحزان بر لزوم توجه ویژه و خاص به حافظان و قاریان قرآن کریم در بین مردم و مسئولین تأکید کرد.

اجرای برنامه حفظ توسط آقای نوید رزمجو حافظ کل قرآن کریم و استاد مدارس شبانه روزی بیت الاحزان، اجرای تلاوت مجلسی توسط قاریان شهرستان، تجلیل از حافظان کل قرآن کریم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه قلعه گنج، تجلیل از مربیان برتر دار القرآن اداره تبلیغات شهرستان و تقدیر و تجلیل از حافظان ۲۰ جزء مدرسه شبانه روزی حضرت زهرا (س) قلعه گنج (وابسته به مؤسسه بیت الاحزان) و جمعی از قاریان از جمله دیگر برنامه های این مراسم باشکوه قرآنی بود.

یاد آور می شود ۲ اکیپ تخصصی بازرسی مؤسسه همزمان در ۲ نقطه دیگر کشور نیز در حال انجام بازرسی می باشند که گزارش این بازرسی ها را به محض دریافت منتشر خواهیم نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات