جلسات هفتگی آموزش تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن کریم با تدریس استاد حسین آمنا در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، جلسات هفتگی آموزش تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن کریم در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

بنابر این گزارش در این جلسات که تا پایان سال به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد استاد حسین آمنا، از اساتید با تجربه و خلاق قرآن کریم کشور به تدریس اصول تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن کریم در جمع قرآن آموزان مدرسه و جمعی از فعالان قرآنی شهرستان چناران خواهد پرداخت.

استاد حسین آمنا با تجربه ۳۱ ساله تدریس قرآن کریم دارای سبکی نوین در رشته تدریس می باشد و در چندین استان کشور و همچنین کشورهای خارجی (نظیر قرقیزستان و …) نیز کارگاه های تخصصی و کرسی آموزش علوم و فنون قرائت برپا کرده است.

مروج کاشانی مسئول مدرسه ثامن الحجج (ع) ضمن بیان استقبال شدید قرآن آموزان از این جلسه افزود: ویژگی این خادم قرآن کریم بیان نکات کلیدی و سنگین آموزشی به زبان روان و آسان همراه با چاشنی طنز است که از مبتدی تا سطوح بالا توانایی درک آن را دارند.

مسئول مدرسه ثامن الحجج خاطر نشان کرد در پایان این جلسه به پاس تقدیر گوشه ای از زحمات وی به عنوان استاد این مدرسه در سال گذشته و امسال، لوح یادمان افتتاح اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم در نیمه شمالی کشور تقدیم ایشان گردید.

یاد آور میشود مدرسه حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضرت ثامن الحجج (ع) مشهد با تلاش ها و پیگیری های آقای مروج کاشانی (از حافظان قرآن مدارس تخصصی بیت الاحزان) تابستان سال گذشته افتتاح گردید و تاکنون موفق به تربیت ۲۰ حافظ کل قرآن کریم شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات