سرکارخانم شاهسونی، مسئول آموزش مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری طرح جامع دوره تربیت معلم قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن در آذر ماه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) خانم شاهسونی،مسئول آموزش مؤسسه گفت: برگزاری طرح جامع دوره تربیت معلم قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن، یکی از برنامه‌های شاخص این مؤسسه در آذرماه‌ است که در حال حاضر ثبت‌ نام از علاقه‌مندان برای حضور در این دوره در حال انجام است.
شاهسونی افزود: با توجه به اهمیت آموزش مباحث تخصصی در حوزه قرآن کریم به مربیان و قرآن‌آموزان و همچنین لزوم توجه به روش‌های جدید در آموزش حفظ آیات کلام وحی به اقشار مختلف جامعه، موسسه بیت الاحزان در نظر دارد تا دوره‌هایی را در همین راستا برگزار کند.
این کارشناس قرآنی با اشاره به این‌که شرایط ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در این دوره تربیت مربی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: حفظ کل قرآن کریم قرآن کریم و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر ، گذراندن دوره ترجمه و مفاهیم ۳،۲،۱ مهم‌ترین شرایطی است که شرکت‌کنندگان در این دوره باید دارا باشند.
این حافظ قرآن تصریح کرد: این دوره تربیت معلم ویژه حافظان کل قرآن کریم خواهر و برادر علاقمند به مربی‌گری قرآن کریم برگزار شده و ظرفیتی معادل ۱۰۰ نفر برای آن تعریف شده است.
وی با بیان این‌که مهلت ثبت‌ نام در این دوره تربیت معلم تا ۲۵ آبان‌ماه است، اظهار کرد: افرادی که حائز شرایط شرکت در این دوره تربیت معلم باشند، ۳۰ آبانماه در مصاحبه ورودی پذیرفته شوند،می‌توانند از دوم تا ۲۱ آذرماه امسال به مدت ۲۰ روز در کلاس‌های آن شرکت کنند.
وی همچنین در پایان یادآور شد: اساتید این دوره تربیت معلم از اساتید برجسته مؤسسه بوده و در پایان برگزاری دوره نیز مدارک معتبر از سوی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به آنان اعطا می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات