مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) سی ام و سی و یکم تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) سی ام و سی و یکم تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حجت الاسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان در این باره گفت: این مسابقات به صورت متمرکز در شیراز برگزار می‌شود و کودکان دختر و پسر زیر ۱۲ سال در حفظ یک و ۳ جزء و بانوان حافظ نیز در حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مرحله مقدماتی مسابقات، سال گذشته برگزار گردید و بنا بود مرحله نهایی نیز در بهمن ماه سال قبل برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی کشور ناچار به تعویق زمان برگزاری مسابقات شدیم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خاطر نشان کرد: ۲۰۰ شرکت کننده این مسابقه، برگزیدگان شعب بیت الاحزان از استان‌های تهران، قم، آذربایجان غربی، کرمان و فارس می‌باشند که در روز ۳۰ تیرماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شاهسونی یادآور شد: شاخصه‌هایی چون حسن حفظ و تجوید اصلی ترین مبانی ارزشیابی این آزمون محسوب می‌شود و در صبح روز ۳۱ تیرماه نیز مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر مسابقات برگزار می‌گردد.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان به شرکت کنندگان مسابقه مژده داد: به نفرات برتر علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نفیسی اهدا می‌گردد که با همت یکی از خیرین مبلغ آن نسبت به دوره‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و علاوه بر این به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

بسم الله

خیلی عالی

ان شاالله که مسابقات بیت الاحزان به صورت تشکیلاتی و همیشه برکزار بشه