میثم ساکی نوری زاده مسئول بیت الاحزان در دزفول خوزستان می‌گوید خوشبختانه در سال جدید توانسته‌ایم جذب مناسبی در طرح رحله داشته باشیم امری که البته در سایه تشکیل کار گروه تبلیغاتی، در تاریخ سه ساله برگزاری طرح ملی رحله در این شهرستان بی سابقه است و به نظر من رمز موفقیت هر مجموعه در گرو تبلیغات هدفمند و مناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان این حافظ قرآن کریم با تاکید بر اینکه لازم است شعب بیت الاحزان تبلیغات منطقه‌ای مناسبی داشته باشند گفت: به لطف خدا بیت الاحزان در دزفول توانسته از جایگاه مردمی خوبی برخوردار باشد و یکی از پایگاه‌های اصلی نشر قرآن در این شهرستان محسوب می‌شود شاخصه‌ای که در سایه اطلاع رسانی مناسب منطقه‌ای به دست آمده و البته باعث افتخار ماست.

شعبه دزفول

وی در ادامه گفت: در دوره جدید طرح رحله علاوه بر کلاس‌های حفظ قرآن، دوره تمرکز حواس و تقویت حافظه برگزار می‌کنیم، شیوه‌ای که برای نخستین بار است در کلاس های قرآنی بیت الاحزان اجرا می شود و می‌تواند پیامدهای مثبتی در پی داشته باشد.

به گفته وی برگزاری این دوره‌ها می‌تواند تا ۴ برابر قدرت یادگیری را افزایش دهد.

مسئول شعبه بیت الاحزان دزفول در پایان از همکاری شهرداری و مساعدت فرمانداری دزفول در برگزاری طرح ملی رحله خبر داد و از همراهی این نهادها قدردانی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات