حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان از برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین این مؤسسه در اسفندماه سال جاری با هدف تجلیل از حافظان کل قرآن کریم سالهای 99 و 1400 این مؤسسه در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از برگزاری نوزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم این مؤسسه تحت عنوان «جشنواره ملی جبرئیل امین» خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری ۴ جلسه ستاد برگزاری جشنواره به منظور هماهنگی و ساماندهی مقدمات این رویداد ملی در سال جاری عنوان کرد: طبق مصوبات انجام شده، نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین در تاریخ ۵ اسفندماه سال جاری با حضور حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور افزود: علاوه بر حافظانی که در آزمون‌های حفظ کل قرآن کریم مؤسسه موفق به اخذ مدرک حفظ شده‌اند، از قرآن آموزان اجزاء پایین‌تر که در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان در دو سال اخیر مدرک قبولی دریافت نموده‌اند نیز در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: با توجه به آغاز به کار کردن مرکز شبانه روزی تحفیظ رضوی در مشهد مقدس، امسال بر آن شدیم تا این جشنواره بزرگ قرآنی را در جوار حرم ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (سلام الله علیه) برگزار نماییم و در همین راستا قصد داریم از مسئولین کشوری و استانی، برخی چهره‌های شاخص قرآنی و فرهنگی کشور و نیز حافظان و قاریان بین المللی، به صورت رسمی دعوت به عمل آوریم.

شاهسونی با بیان این که بیت الاحزان مؤسسه‌ای مردمی است و در سال‌های اخیر به دلیل معضل کرونا با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند گفت: برگزاری جشنواره‌ای با این عظمت مستلزم انجام هزینه‌ها و تدارکات زیادی است، لذا از تمامی خیراندیشان و مردم قرآن دوست دعوت می‌کنیم با مشارکت در تأمین هزینه‌های این جشنواره در ثواب تربیت حافظان قرآن کریم و تجلیل از این جوانان برومند قرآنی سهیم شوند.

علاقمندان می‌توانند از طریق دکمه زیر، با پرداخت مستقیم نذورات و هدایای خود، در برگزاری این جشن بزرگ قرآنی و ملی مشارکت نمایند:

[su_button url=”https://beytolahzan.ir/pay?babat=sayer&towzihat=برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین-۱۴۰۰″ target=”blank” icon=”icon: heart” icon_color=”#ee0000″]پرداخت مستقیم[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات