خانم «نرگس بهمنی» که در شعب بیت الاحزان حافظ کل قرآن کریم شده است موفق شد در رشته حفظ کل بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری خانواده ها و کارکنان خواهر نزاجا رتبه اول را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، بانوی حافظ قرآن بیت الاحزان موفق شد در مسابقات قرآن خانواده های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رتبه اول کشوری را کسب کند. بر اساس این گزارش مرحله سراسری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها(همسران و فرزندان کارکنان) و بانوان شاغل نیروی زمینی ارتش طی بازه زمانی اول تا هفتم شهریورماه به میزبانی ستاد هوانیروز آجا به صورت غیر حضوری و با شرکت راهیافتگان از تمامی یگان‌های نزاجا برگزار شد.

در این دوره از مسابقات سراسری، هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، ۲۵، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵، ۳، ۱جزء، مفاهیم قرآن(به صورت سؤالات چهارگزینه‌ای) و اذان به مدت هفت روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنابر گفته محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران «آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، صبح روز هفتم شهریورماه با تجلیل از نفرات اول هر رشته (به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی) و ارسال هدایا به رتبه‌های دوم و سوم سایر رشته‌ها و در مجموع حدود ۲۵۰ منتخب برگزار شد.»

با اعلام نفرات برگزیده، خانم «نرگس بهمنی» که در شعب بیت الاحزان حافظ کل قرآن کریم شده است موفق شد در رشته حفظ کل این مسابقات رتبه اول را کسب کند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها و بانوان شاغل آجا طی بازه زمانی ۲۴ تا ۲۸ مهرماه با شرکت برگزیدگان نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی، ستاد آجا به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات