سرکار خانم دانشور، کارشناس حفظ مؤسسه بیت الاحزان در گفتگویی از آغاز دوره های ضمن خدمت، ویژه معلمان حفظ، در واحد های مؤسسه بیت الاحزان در ترم تحصیلی جدید خبر داد.

 

این کارشناس قرآنی عنوان کرد: طی بازرسی از شعبه های مؤسسه که توسط شعبه مرکزی و مسئول بازرسی انجام می گیرد در پایان بازرسی از هر واحد، با حضور معلمان حفظ از سایر شعب در واحد آن شعبه ها، دوره ضمن خدمت ویژه معلمان حفظ برگزار می گردد.

این کارشناس حفظ افزود: در این دوره چند ساعته روش های مختلف کلاس داری، نحوه برنامه دهی به حفاظ، روش های جدید حفظ، نحوه جذب قرآن پژوه و آموزش آنها و دوره مشاوره آموزشی ویژه معلمان انجام می شود.

این معلم قرآن ضمن تاکید بر اهمیت بازرسی از شعب هدف از بازرسی کلاسهای آموزشی، آشنایی با نقاط ضعف و قوت، آگاهی از کاستی ها و کمبودهای آموزشی، هماهنگ شدن معلمان حفظ سراسر شعب مؤسسه با روش های جدید حفظ قرآن، تقویت بنیه کلاسداری معلمان حفظ و تربیت حافظان موفق و مسلط عنوان کرد.

وی همچنین تاکید کرد: همزمان با بازرسی از شعب کتاب حفظ آسان قرآن کریم تالیف حجت الاسلام والسملین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) به صورت مختصر معرفی می شود تا در ترم تحصیلی جدید از معلمان حفظ آزمون کتبی به عمل آید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات