معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از بزرگترین آزمون شفاهی حفظ قرآن در بین مؤسسات قرآنی بازدید کرد.

احمد رضا نداف، معاون فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فارس از بیت الاحزان حضرت زهرا (س) ضمن حضور در مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از روند برگزاری این آزمون بازدید و با اساتید و داوران گفتگو داشت.

در این آزمون که در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه برگزار شد نزدیک به ۱۵۰ نفر از حافظان قرآن از سایر شعبه های این مؤسسه از واحدهایی از استان های فارس و خوزستان حاضر بودند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای فارس اظهار داشت: همواره شاهد برگزاری آزمون های قرآنی و فرهنگی در مراکز استان ها بوده ایم اما اکنون شاهد برگزاری آزمونی با کیفیت بالا و حضور حافظان از سایر شهرهای استان فارس و خوزستان در شعبه مرکزی بیت الاحزان در یک روستا هستیم و این امر نشان دهنده اثبات الگوی توسعه از پایین به بالا است.

شایان ذکر است این آزمون که در تیرماه هرسال در مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان و در شهریورماه در بین حفاظ سایر شعبه های این مؤسسه با هماهنگی و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد به دلیل حضور بیشترین تعداد حافظان قرآن این مؤسسه در این دو آزمون می توان آن را بزرگترین آزمون شفاهی حفظ قرآن در بین مؤسسات قرآنی کشور دانست.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات