در دیدار مدیر و مسئولان مؤسسه بیت الاحزان با مدیر کل آموزش و پرورش فارس:
مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) و اداره کل آموزش و پرورش فارس در آستانه انعقاد تفاهم نامه همکاری قرار گرفتند

حجت الاسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان گفت طی تفاهم اولیه‌ای که با آموزش و پرورش صورت گرفته است مقرر گردید آموزش و پرورش ضمن حمایت از راه اندازی مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل، ظرفیت های خود را در اختیار بیت الاحزان قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، شاهسونی در این باره گفت: انعقاد این تفاهم نامه گامی مهم در مسیر نهادینه کردن آموزه های قرآن کریم در میان نوجوانان است و امیدواریم زمینه ساز گسترش فعالیت‌های قرآنی در مدارس باشد.

دکتر عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار بر توسعه فعالیت های قرآنی در مدارس تاکید کرد و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در مدارس را گامی مهم در راستای دوری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

وی همچنین بر ضرورت همکاری های دوجانبه آموزش و پرورش و بیت الاحزان تاکید کرد.

در این دیدار که یکشنبه اول خرداد ماه و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در مرکز استان برگزار شد، جمعی از مسئولان و مدیران بیت الاحزان حضور داشتند و موضوعاتی چون: برگزاری مناسب طرح ملی رحله، مراکز شبانه روزی و روزانه حفظ کل قرآن، اجرای دوره‌های روش تدریس ویژه حافظان و لزوم فراهم آوردن امکانات سخت افزاری مورد نیاز مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات