به مناسبت هفته دولت و در جریان سفر به استهبان
استاندار فارس در جریان سفر به استهبان از قرآن آباد ایران و بنای در حال ساخت اولین حوزه علمیه قرآن محور کشور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، عنایت الله رحیمی استاندار فارس به مناسبت هفته دولت و در جریان سفر به استهبان روز گذشته ۹ شهریور از روستای محمد آباد و بنای در حال ساخت اولین حوزه علمیه قرآن محور کشور بازدید به عمل آورد.

علیرضا شاهسونی مدیرعامل موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن استقبال از استاندار و هیأت همراه، گزارشی اجمالی از فعالیتهای کشوری موسسه ارائه نمود و مطالباتی در خصوص تسهیل روند اعطای میزبانی شهدای گمنام و رفع برخی مشکلات موسسه و روستای محمد آباد مطرح کرد.

رحیمی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده در این روستای شاخصِ استان، برای مجموعه بیت الاحزان آرزوی موفقیت کرد و با مسئولین محلی و شهرستانی در رابطه با حل موضوعات مطرح شده به صورت میدانی هماهنگی‌ نمود.

در حاشیه این بازدید جلسه ای با حضور برخی از مسئولین شهرستان استهبان و اهالی و معتمدین محلی در دفتر مدیرعامل موسسه برگزار گردید و موضوعات مطرح شده در این دیدار و تسریع در اجرایی شدن آنها مورد بررسی و همفکری قرار گرفت.

گفتنی است روستای محمد آباد از توابع شهرستان استهبان به سبب فعالیت‌های قرآنی گسترده در سطح کشور از سوی اهالی رسانه به « قرآن آباد ایران» مشهور شده است و اخیراً از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از ۷ روستای قرآنی کشور معرفی گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات