گردهمایی اولياء قرآن‌آموزان و مربيان مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) صبح امروز پنج شنبه 9 آبان ماه در سالن اداره بهداشت استهبان با حضور 200 نفر از والدین قرآن آموزان مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم برگزار شد .

 

ابتدای مراسم آیاتی چند ازکلام الله مجید توسط حافظ روشندل کل قرآن کریم آقای مزارعی تلاوت شد.

سپس حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه ضمن خوش آمد گویی و ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه از ابتدا تا کنون، از راهکارهای کیفی سازی آموزش و تربیت نیروهای خلاق و آینده ساز جهت نیل به تمدن اسلامی مطلوب و پی ریزی سبک زندگی دینی در راستای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی غرب سخن گفت.

شاهسونی ابراز داشت، در جامعه فعلی برای درک ارزش‌های قرآنی و بهره گیری از قرآن در زندگی، نیازاست توجه ویژه ای به  قرآن و تفاسیر قرآن داشته باشیم.

وی همچنین هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی والدین قرآن آموزان با فعالیت های مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم دانست و تاکید کرد نیازمند همکاری تنگاتنگ اولیاء قرآن آموزان با مؤسسه هستیم تا ان شاءالله در پایان سال تحفیظی شاهد تربیت حافظان کل قران کریم باشیم.

 این فعال قرآنی در ادامه به بررسی انتقادات و پیشنهادات اولیاء قرآن آموزان و مربیان قرآن برای بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی پرداخت.

در ادامه مراسم دوتن از نونهالان پیش دبستانی یاس نبی(س) شعبه استهبان به اجرای برنامه روخوانی قرآن پرداختند.

سپس حجت الاسلام سعیدی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم مطالبی راجع به رابطه متقابل اولیاء و فرزندان از نظر قرآن بیان کرد.

در ادامه نیز خواهران مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم فاطمیه(س) به اجرای برنامه حفظ پرداختند.

در پایان نیز از برترین های مسابقه حفظ ۵ جزء که ۸ آبان ماه در مدارس شبانه روزی برگزار شده بود تجلیل شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات