گردهمایی مدیران و مسئولان 134 شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) 11 اردیبهشت‌ماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه خبری این مؤسسه ضمن بیان این خبر اظهار کرد: گردهمایی مدیران شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) روز پنجشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعد از ظهر با حضور ۱۳۴ مدیر و مسئول شعبه این مؤسسه در شهرستان قرآنی  استهبان برگزار می گردد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور مهم ترین برنامه‌های این گردهمایی را تبادل اطلاعات و تجربیات میان مدیران شعب جهت تقویت نقاط قوت و از بین بردن موانع موجود در راه گسترش فرهنگ قرآن کریم اعلام کرد.

این حافظ قرآن کریم برنامه دیگر این گردهمایی را ارائه راهکارهایی به منظور تشویق جوانان سراسر کشور جهت حضور در مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بیت الاحزان عنوان کرد.

شاهسونی یکی از مهم ترین عوامل گسترش شعب در این مؤسسه را تلاش حافظان این مدارس مطرح کرد و افزود: تجربه نشان داده است شعبه هایی که توسط حافظان این مدارس راه اندازی می شود از شعب موفق مؤسسه بوده اند.

این فعال قرآنی از دیگر مباحث مطروحه در این گردهمایی را، گسترش نشست‌های منطقه‌ای بین مدیران شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیان کرد.

وی در پایان افزود: در این گردهمایی که یکی از مهم ترین برنامه های سالانه مؤسسه است مدیران و مسئولان ۱۳۴ شعبه از استان‌های فارس، بوشهر، مشهد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، یزد و قم گرد هم می آیند تا فعالیت های قرآنی و فرهنگی سال را بررسی نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات