مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم حضرت زهرا(س) بروجرد همزمان با میلاد بانوی دوعالم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم حضرت زهرا(س) بروجرد پنجشنبه گذشته ۲۲ دی ماه همزمان با میلاد بانوی دو عالم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام شاهسونی مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام طباطبایی مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، کادر و اساتید بیت الاحزان قم و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان خیر اندیشان و مردم قرآنی شهرستان بروجرد حضور داشتند.

به گفته سید جلیل موسوی مسئول مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) بروجرد، ساختمان جدید مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم حضرت زهرا(س) بروجرد در قطعه زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه واقع در شهرک مخابرات گل آذین احداث خواهد شد.

مسئول مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) بروجرد در خصوص فعالیت‌های آینده مؤسسه گفت: بنا داریم که در این ساختمان، علاوه بر گسترش فعالیت‌های مرکز شبانه روزی حفظ یکساله، دوره‌های تابستانه طرح ملی رحله، دوره‌های حفظ روزانه قرآن کریم و همچنین در صورت امکان برنامه‌های آموزش قرآن کریم جهت خواهران گرامی داشته باشیم.

کلنگ زنی- حجت الاسلام شاهسونی- بروجرد

موسوی با تشکر از اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان که این قطعه زمین را در اختیار مؤسسه قرار داده اند اظهار داشت: ان شاء الله در آینده نزدیک عملیات احداث ساختمان را آغاز می‌کنیم اما جهت این امر نیاز مبرمی به کمک‌های خیراندیشان در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع حفظ قرآن کریم در جامعه با توجه به هجمه های شدید دشمنان بر روی جوانان کشور گفت: امیدواریم که خیرین نیک اندیش که همیشه یاور و پشتیبان مجموعه‌های قرآنی و مردمی بوده‌اند، بیش از گذشته در این راه ما را یاری کنند و با مشارکت در تأمین هزینه‌های ساخت این بنای قرآنی، سهمی در گسترش و ترویج قرآن کریم در سطح جامعه داشته باشند.

گفتنی است در شب میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) نیز با حضور حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول بیت الاحزان، قرآن آموزان مرکز شبانه روزی و مردم شهرستان بروجرد در مسجد حضرت زهرا(س) این شهر برگزار گردید.

میلاد حضرت زهرا- بروجرد

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات