کلنگ احداث ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در روستای آهوان از توابع شهرستان قلعه گنج کرمان با حضور جمعی از مردم و مسئولان به زمین زده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، کلنگ احداث ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در روستای آهوان از توابع شهرستان قلعه گنج کرمان با حضور جمعی از مردم و مسئولان به زمین زده شد.

حجت الاسلام محمد جواد مهرانی نیا مسئول شعبه این منطقه در این باره گفت: این زمین ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و بنا داریم مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم را در این محل احداث کنیم.

وی افزود: شهرستان قلعه گنج یکی از محروم ترین مناطق کشور است و در این راستا از خیرین و نیک اندیشان محترم دعوت می‌کنیم در این امر خیر ما را یاری دهند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد این ساختمان طی ۲ سال به مرحله بهره برداری برسد.

او ادامه داد: نشر آموزه های کلام وحی مهم ترین هدف ماست و امیدواریم بتوانیم میزبان مناسبی برای قرآن آموزان محترم باشیم.

به گفته وی واقف زمین خانواده ی شهید دانیال سالاری شهید جهادگر و مسئول سابق شعبه آهوان پایگاه هستند که این شهید گرانقدر در فروردین ماه سال گذشته هنگام تلاش در راه یاری رساندن به مناطق محروم به فیض شهادت نائل شد.

حجت الاسلام مهرانی نیا ادامه داد: شعبه آهوان قلعه گنج که فاصله آن تا مرکز استان ۳۹۲ کیلومتر است، علاوه بر برگزاری برنامه‌های حفظ تلفنی و کلاس های حفظ در مدارس دخترانه تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ حافظ اجزاء قرآن را تربیت کرده و عمده فعالیتش در حوزه خواهران است.

او گفت: امیدواریم با ساخت مرکز شبانه روزی و گسترش فعالیت‌ها، در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور برادران محترم نیز باشیم.

در آیین کلنگ زنی این مرکز که پنج شنبه پانزدهم اردیبشهت ماه برگزار شد فلاحی مدیر کل دفتر سیاسی استانداری، دهقان پور مدیر کل آب و فاضلاب و هیئت همراه، شکرالهی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمدی نیک امام جمعه شهرستان قلعه گنج، فلاح کهن فرماندار شهرستان و حاجب زاده فرمانده ناحیه سپاه و بسیج شهرستان نیز حضور داشتند.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

جزاک الله خیرا.دعای حضرت زهرا سلام الله علیها پشتیبانتان