اختتامیه این مراسم نیز روز جمعه، هشتم اسفندماه در اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد که در این مراسم خانم فاطمه دهقان، در رشته حفظ جزء سی قرآن کریم رتبه نخست کشوری را کسب نمود.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) جشنواره قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه کمیته امداد امام خمینی (ره)، یادواره حبیب امام و رهبری با حضور ۳۱۳ دختر و مادر در مشهد در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر دختران و مادران مددجوی شرکت کننده در مسابقات قرآنی، مسئولین این نهاد و سایر مسئولین نیز حضور پیدا کردند. این دوره از مسابقات با حضور ۳۲۰ برگزیده مرحله استانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، فارس، تهران، قزوین و سیستان و بلوچستان در مشهد برگزار گردید.

مددجویان شرکت کننده در این مسابقات طی سه روز از شش اسفندماه در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، حفظ و نهج البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند و اختتامیه این مراسم نیز روز جمعه، هشتم اسفندماه در اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد که در این مراسم خانم فاطمه دهقان، در رشته حفظ جزء سی قرآن کریم رتبه نخست کشوری را کسب نمود.

شایان ذکر است سرکار خانم دهقان، نزدیک به دو سال به عنوان معلم در مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم بیت الاحزان مشغول به تدریس بوده‌ و دو سال نیز در بیت الاحزان شعبه دامنه تدریس قرآن کرده‌است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات