کارگاه آموزشی مدیران داخلی و معلمان حفظ شعب سراسر بیت الاحزان صبح امروز در شهرستان قرآنی استهبان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) کارگاه آموزشی مدیران داخلی و معلمان حفظ شعب از امروز به مدت دو روز در سالن شهید مرشدی سپاه شهرستان قرآنی استهبان در حال برگزاری است.

در ابتدای این کارگاه آموزشی دو روزه حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان ضمن خیر مقدم به مدعوین و سخنران ویژه این کارگاه، به بیان توضیحاتی پیرامون کلاس های حفظ و روش های کلاسداری اشاره کرد.

در این کارگاه آموزشی، کارشناس مذهبی امور آموزشی- تربیتی، جناب حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده از شهر مقدس قم به بیان بحث هایی پیرامون روش های جذب قرآن آموز و برخورد مطلوب از دیدگاه روان شناسی دینی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده با اشاره به آیه شریفه «و ما علی الرسول الا البلاغ المبین…» به بیان راهکارهایی جهت تبلیغ صحیح دین برای جذب کودکان و نوجوانان مذهبی پرداخت و افزود: دین نه افراط دارد و نه تفریط و بهترین روش، همان راه میانه مورد تأیید اسلام است.

وی همچنین ادامه داد: دین اسلام برای همه مراحل تربیت برنامه دارد و نه سهل گیری و نه سخت گیری صرف را نمی پذیرد و اگر کسی خواهان تربیت صحیح دینی باشد، با ارتباط مداوم با قرآن به این مهم دست می یابد.

برنامه صبح امروز به نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار ختم شد و کارگاه بعد از ظهر با پرسش و پاسخ معلمان و استاد مهدی زاده ادامه خواهد یافت.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات