به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، همایش راهکارهای ترویج فعالیت های قرآنی دیشب با حضور جمعی از مسئولین، قرآن پژوهان و خانواده های آنان در بیت الاحزان واحد فسا برگزار شد.

 

در ابتدای این همایش که همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار شد، آقای ابوالحسنی، مسئول بیت الاحزان واحد فسا گزارشی از عملکرد شعب بیت الاحزان شهرستان فسا ارائه نمود و مردم را جهت تبلیغات هرچه بیشتر مؤسسه و مدارس شبانه روزی در سطح کل کشور دعوت کرد.

پس از آن سرود حجاب و سرود پروردگار و هم چنین روخوانی قرآن و حفظ جزء ۳۰ توسط نوآموزان و دانش آموزان دبستان و پیش دبستانی قرآنی یاس نبی (سلام الله علیها) اجرا شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان ضمن اشاره به مهجوریت قرآن و اشاره به آن در آیه ۳۰ سوره مبارکه فرقان “وَ قالَ الرَّسولُ یَا رَبِّ إنَّ قَومِی اتَّخَذُوا هَذَا القُرآنَ مَهجوُراً” از اهمیت حفظ قرآن سخن گفت.

شاهسونی در ادامه با مطرح کردن جذب مشارکت های مردمی و شناسایی افراد خیر، مردم را هرچه بیشتر نسبت به ترویج فعالیت های قرآنی در سطح کشور ترغیب کرد.

در ادامه این همایش قرآنی آقای مطوری از حافظان مدرسه شبانه روزی اسراء شهرستان فسا که در حال حاضر ۲۰ جزء از قرآن کریم را حفظ نموده است به اجرای برنامه حفظ قرآن کریم پرداخت و موجب شگفتی حاضران شد.

پس از اجرای برنامه جذاب حفظ، حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان فسا ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیت های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان، مردم را نسبت به قدم نهادن در راه ارزنده فعالیت های  قرآنی تشویق کرد.

 

گفتنی است در این مراسم قرآنی معاون فرماندار، معاون شهردار، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فسا، رئیس اداره تبلیغات، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و مدیران و مسئولان سراسر شعب شهرستان فسا حضور داشتند و شام را مهمان سفره قرآن بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات