حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی هفتمین دوره این طرح ملی از 20 اسفند ماه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)،  حجت الاسلام سیاری دبیر طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی هفتمین دوره این طرح ملی از امروز ۲۰ اسفند ماه خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری نشست ستاد طرح ملی رحله در روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه افزود: بر اساس مصوبات این جلسه، افرادی که علاقمند به دریافت میزبانی هفتمین دوره طرح ملی رحله در شهر یا منطقه خود می باشند می توانند از امروز ۲۰ اسفند ماه ۹۹ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نشانی beytolahzan.ir نسبت به آگاهی از جزئیات و نام نویسی در این طرح اقدام نمایند.

این حافظ کل قرآن کریم خاطر نشان کرد: مهلت نام نویسی در این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و پس از بررسی اولویت ثبت نام و وضعیت تأمین مکان و شرایط برگزاری نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری و اعطای میزبانی به داوطلبان اقدام خواهد شد.

سیاری از برخی رایزنی ها با مرکز مدیریت حوزه های علمیه و تعدادی نهادهای دیگر به منظور تأمین مکان و غذای قرآن آموزان طرح در تابستان ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: در صورتی که رایزنی ها به نتیجه برسد، میزبانان از پرداخت هزینه مکان و غذا معاف خواهند شد.

دبیر ستاد طرح ملی رحله با دعوت از مؤسسات قرآنی، حوزه های علمیه و سایر نهادهای قرآنی و فرهنگی شهرستان ها و حتی اشخاص دغدغه مند دارای روحیه جهادی برای میزبانی از این طرح در منطقه و شهرستان خود افزود: میزبانانی که صلاحیتشان جهت برگزاری طرح احراز گردید در روز ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه در جلسه توجیهی و هماهنگی برگزاری طرح شرکت خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری حضوری طرح با رعایت شیوه نامه های بهداشتی البته منوط به فراهم بودن شرایط و موافقت مسئولان بهداشتی درمانی کشور می باشد و ستاد طرح ملی رحله تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ست.

علاقه مندان می‌توانند جهت نام نویسی بر روی این لینک کلیک کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات