این آزمون که بنا بود اسفند ماه 98 بین شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شود به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، نام نویسی آزمون معوقه ترم دوم آموزشی سال ۹۸ شعب بیت الاحزان آغاز شد.

این آزمون که بنا بود اسفند ماه ۹۸ بین شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شود به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

با توجه به کاهش محدودیت‌های بهداشتی و بر اساس مصوبه معاونت آموزش بیت الاحزان، آزمون کتبی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه و آزمون کتبی نیز در تاریخ ۲۴ خرداد در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

یاد آور می‌شود شعب مؤسسه حداکثر تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند قرآن آموزان خود را جهت شرکت در این آزمون در سامانه جامع مدیریت اطلاعات مؤسسه (موسوم به محفوظ) نام نویسی نمایند.

گفتنی است در برنامه آموزشی سالانه شعب بیت الاحزان دو ترم آموزشی تعریف شده است که هر شش ماه (در ماه های شهریور و اسفند) آزمون مربوط به درس‌های آن که شامل سطوح مختلف رشته حفظ قرآن کریم، تجوید، روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهیم و تدبر در قرآن کریم می‌باشد در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات