حجت الاسلام سیاری خبر داد:
حجت الاسلام سیاری دبیر طرح ملی رحله از تمدید مهلت نام نویسی طرح تا پایان خرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، از تمدید مهلت نام نویسی در هشتمین دوره طرح ملی رحله تا پایان خردادماه خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوبی که تا این لحظه از طرح صورت گرفته است گفت: ثبت نام طرح ملی رحله از دهم اردیبهشت ماه آغاز شد اما با توجه به این که برخی مراکز به تازگی به طرح اضافه شده‌اند و هنوز فرصت کافی جهت جذب قرآن آموز نداشته اند، با تصویب ستاد طرح ملی رحله بنا شد مهلت نام نویسی تا پایان خردادماه تمدید گردد.

سیاری ادامه داد: در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه از قرآن آموزان مصاحبه گرفته خواهد شد و افتتاحیه و شروع رسمی دوره از ۱۵ تیر ماه خواهد بود، لذا تاریخ ثبت نام در طرح تمدید نمی‌گردد و داوطلبان می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به نام نویسی در طرح از طریق سایت beytolahzan.ir اقدام نمایند.

دبیر طرح ملی رحله طول مدت برگزاری دوره را ۴۷ روزه خواند و گفت: در تاریخ ۳۱ مرداد ماه اختتامیه دوره در تمامی مراکز برگزار کننده دوره انجام خواهد شد و قرآن آموزانی که در آزمون پایانی نمره قبولی را کسب کنند می‌توانند مدرک الکترونیکی خود را از سامانه آموزشی مؤسسه دریافت نمایند.

وی با بیان این که تاکنون استقبال نسبتاً خوبی از طرح صورت گرفته است گفت: از بین ۳۸ مرکزی که برگزار کننده طرح ملی رحله خواهند بود، همچنان مراکز شیراز، استهبان و دزفول و فسا پیشتاز تعداد ثبت نام کننده هستند و امیدواریم مراکز دیگر نیز در مهلت باقیمانده تلاش بیشتری جهت جذب قرآن آموزان انجام دهند.

حجت الاسلام سیاری با اشاره به آیه قرآنی «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» گفت: این وعده الهی است که چنانچه خدا را یاری کنید، خدا نیز شما را یاری می‌کند؛ لذا از همه خیراندیشان دعوت می‌کنیم همان گونه که در امر بزرگداشت مقام شامخ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شاهد حمایت‌های بی نظیر مردم بوده‌ایم، در تأمین هزینه برگزاری این گونه طرح‌های قرآنی نیز تلاش و همیت جدی داشته باشند.

یاد آور می شود طرح ملی رحله حفظ سوره مبارکه بقره و جزء ۳۰ به صورت شبانه روزی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مرکز قرآنی حوزه های علمیه کشور برای هشتمین سال پیاپی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت آگاهی از جزئیات و نام نویسی در طرح بر روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات