آغاز مصاحبه و گزینش چهاردهمین دوره مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از امروز

بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با راه اندازی ۵ مدرسه شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم (ویژه خواهران و برادران) در استان های فارس و آذربایجان شرقی، از امروز مصاحبه چهاردهمین دوره مدارس این مؤسسه را آغاز کرد.

در مصاحبه این دوره ۵۶۲ نفر از ۳۱ استان کشورحضور می یابند. شایان ذکر است در مصاحبه سیزدهمین دوره (سال قبل)  مدارس این مؤسسه ۵۴۰ داوطلب از ۲۲ استان کشور  حضور داشتند.

به گفته مسئولین برگزاری مصاحبه و گزینش، در روز اول قریب به ۴۰نفر از قرآن دوستان جهت مصاحبه حضور یافتند؛ این درحالی است که ظرفیت مصاحبه ۳۵ نفر برای هر روز اعلام شده بود.

پیش بینی می شود، نزدیک به ۳۲۰ نفر از کل داوطلبان، مستعد ورود به دوره آزمایشی ۴۰ روزه این مدارس باشند که این افراد پس از گذراندن دوره ۴۰ روزه در صورت داشتن شرایط و قبولی در آزمون پایان دوره جواز حضور در دوره اصلی یازده ماهه را کسب می نمایند.

شایان ذکر است: با توجه به گستردگی فعالیت های این مؤسسه در استان فارس و قرار داشتن بیش از ۹۰ شعبه  این مؤسسه در استان فارس، این استان بیشترین متقاضی جهت ورود به این مدارس که معادل ۱۵۶ نفر است را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است مصاحبه این مدارس بر اساس برنامه ریزی قبلی طی روز های ۲۴ خرداد ماه لغایت ۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود: نتیجه نهایی مصاحبه و گزینش چهاردهمین دوره مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم در تاریخ دهم تیرماه بر روی سایت موسسه قرار خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات