مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم حضرت امام رضا (ع)

استان خراسان جنوبی/ شهرستان بیرجند

مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله حضرت امام رضا (ع) در تابستان ۱۳۹۵ در شهرستان بیرجند تأسیس شد.

ویژگی منحصر به فرد این مرکز، قرار گرفتن آن در محل تاریخی بسیار زیبا و دیدنی با معماری سنتی ایرانی اسلامی و چشم نواز است. این مکان که با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند در اختیار مرکز قرار داده شده یکی از جاذبه های تاریخی استان به حساب می آید تا جایی که هرساله شاهد حضور بازدیدکنندگان زیادی از این بنای تاریخی بوده ایم.

در پنج دوره برگزار شده این مرکز ۱۰۵ نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند و در سال جاری نیز ۲۲ قرآن آموز از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور (هندوستان-پاکستان و…) در این مرکز مشغول حفظ قرآن کریم هستند و تاکنون نزدیک به بیست و دو جزء حفظ کرده اند.

به گفته مدیر این مرکز، جو اخلاقی و بانشاطی که در فضای مرکز حاکم است، توانسته نظر مسئولان و مردم متدین بیرجند را به خود جلب کند.

برگزاری اردوهای تفریحی و بازدید از مکان های دیدنی استان خراسان جنوبی و همچنین اردوهای سیاحتی زیارتی برون استانی همچون قم و مشهد مقدس و … از دیگر برنامه های این مرکز حفظ تخصصی به شمار می رود.

ثبت نام این مرکز هر سال از ابتدای اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir انجام می‌شود.

تلفن تماس:

۰۹۱۵۷۲۶۷۸۰۳

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام اجرتان با خدا دعا کنید دو پسر بنده حافظ قرآن بشوند