مرحله نهایی مسابقات بین مراکز شبانه روزی بیت الاحزان با محوریت حفظ 25 جزء قرآن کریم برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مرحله نهایی مسابقات بین مراکز شبانه روزی بیت الاحزان با محوریت حفظ ۲۵ جزء قرآن کریم برگزار شد.

در این دور از مسابقات که به میزبانی مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای لای خرمی استهبان برگزار شد، ۹ شرکت کننده از سه مرکز شبانه روزی حضرت ثامن الحجج (ع) روستای سرآسیاب شهرستان چناران، امام رضا(ع) شهرستان بیرجند و امام حسن مجتبی (ع) استهبان در رشته حفظ ۲۵ جزء با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دور مسابقات که با حضور تمامی قرآن آموزان این سه مرکز برگزار گردید، آقایان ابوالفضل دهقان پور و رضا زارعی از مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) رتبه های اول و دوم و سید سجاد فیروزی از مرکز شبانه روزی ثامن الحجج (ع) مشهد رتبه سوم را کسب کردند و از قرآن آموزان برتر تقدیر به عمل آمد.

بازدید از مرکز مدیریت و مراکز قرآنی بیت الاحزان در دهستان خیر، برنامه تفریحی در شهر ایج و بازدید از اماکن گردشگری شیراز از دیگر برنامه‌های این دوره از مسابقات بود.

یاد آور می شود مسابقات بین مراکز شبانه روزی بیت الاحزان به منظور ایجاد انگیزه و نشاط بین قرآن آموزان، هر سال در مقاطع ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و هر بار به میزبانی یکی از مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان برگزار می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات