با حضور جمعی از حافظان، مردم و کارکنان مؤسسه بیت الاحزان:
همزمان با 8 شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع و آغاز هفته بیت الاحزان مراسم بزرگداشتی با حضور جمعی از حافظان، مردم و کارکنان در محل مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

همزمان با ۸ شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع و آغاز هفته بیت الاحزان مراسم بزرگداشتی با حضور جمعی از حافظان، مردم و کارکنان در محل مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم بیت الاحزان در سخنانی به علل نام گذاری این روز به نام بیت الاحزان اشاره کرد و گفت: بیان مصائب اهل بیت ( ع ) و گرامیداشت مقام والای این بزرگواران یک امر واجب است و خیر دنیا و آخرت ما نیز در توجه به این امور خلاصه می‌گردد.

وی یکی از علل تخریب قبور مطهر ائمه بقیع توسط محمد بن عبد الوهاب را فراموش شدن مصائبی که بر حضرت زهرا (س) روا داشته شد عنوان کرد و گفت: ما در مؤسسه بیت الاحزان بنا داریم با برپایی شعب مختلف بیت الاحزان مانع فراموشی ظلمی شویم که به حضرت زهرا (س) و حریم ولایت روا داشته شد.

مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن بیت الاحزان در این مراسم گزارشی از فعالیت های این مراکز نیز ارائه کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز شبانه روزی حفظ قرآن مجموعه بیت الاحزان در سراسر کشور فعالیت می کند و در صورت فراهم شدن بسترهای لازم، این تعداد افزایش می یابد.

در پایان این مراسم ذاکر اهل بیت محمد مهدی شاهسونی به ذکر مصیبت و نوحه خوانی در رثای حضرت زهرا(س) و این جسارت به ساحت اهل بیت(ع) پرداخت و حاضران در غم این مصیبت عظیم اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات