نخستین شعبه مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» در تهران، همزمان با ولادت حضرت «صدیقه طاهره(س)» در شهر ری افتتاح می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس همزمان با میلاد با سعادت حضرت «صدیقه طاهره(س)» و روز مادر، نخستین شعبه مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» در شهرری به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بنا بر این گزارش، این اولین شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان در تهران است که با همت یکی از خیران در ساختمانی سه طبقه راه‌اندازی شده و کلاس‌های آن از سه ماه پیش در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم برقرار است.

این مراسم با حضور آیت‌الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام «علیرضا شاهسونی» مدیرعامل مؤسسات قرآنی بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» برگزار می‌شود و در آن «مرتضی طاهری» مداح «اهل‌بیت(ع)» به مدح و ثنای حضرت «زهرا(س)» خواهد پرداخت.

مراسم افتتاح رسمی شعبه شهر‌ری روز شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۳ و در شب میلاد حضرت «زهرا(س)» در مسجد «علی‌بن ابی‌طالب(ع)» به نشانی؛ شهرری، میدان نماز، میدان «شهید غیبی»، خیابان خرمدره، خیابان «شهید کهریزی» برگزار می‌شود.

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» سال ۱۳۷۵ با همت حجت‌الاسلام «علیرضا شاهسونی» و جمعی از خیران در روستاهای اطراف استهبان آغاز به کار کرد و امروز این مؤسسه با تربیت حدود هزار حافظ کل قرآن و راه‌اندازی بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور به یکی از قطب‌های قرآنی و مؤثر در امر تربیت حافظان قرآن تبدیل شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات