در نشست سالانه مسئولان شعب و مدیران داخلی مؤسسه بیت الاحزان مدیران موفق و با تجربه به ارائه بیاناتی و راهکارهایی در زمینه مربوطه پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در این نشست سالانه تعدادی از مدیران موفق و صاحب نظر از دیده گاه های خود پیرامون مسائل مربوطه سخن گفتند.

در زمینه تجربیات موفقT مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله قرآن کریم امیر المؤمنین (علیه السلام) صحرارود فسا، آقای محبی، مدیر منطقه ای فیروزآباد، میمند و فراشبند حجت الاسلام و المسلمین کاراندیش، مدیر منطقه ای فسا آقای ابوالحسنی، مدیر منطقه ای سروستان آقای دکتر فتحی، مدیر منطقه ای جهرم آقای حیدری، مدیر منطقه ای استهبان آقای تاج بخش و مدیر منطقه ای سیستان خانم سبزیان به ایراد سخن پرداختند.

از جمله اهداف بلند مدت این مدیران موفق، گسترش فعالیت های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در سطح جهان و رسیدن به این قله بود: ما بر آنیم که این نام جهانی بشود.

در این میان راهکارهایی نیز جهت پیشبرد اهداف مؤسسه و رفع مشکلات بیان شد که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: اذکار در گفتار، اخلاص در عمل و عناصر ۵ گانه موفقیت: تفکر، تلاش، توکل، توسل، تعبد.

در این نشست هم چنین حجت الاسلام و المسلمین مقامی، مسئول مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد ضمن تفسیر خطبه ای از نهج البلاغه آمادگی خود را جهت همکاری با مؤسسه بیت الاحزان اعلام کرد.

پایان بخش برنامه های این نشست یک روزه تجلیل از مدیران داخلی و مسئولین شعب با سابقه ۱۰ سال به بالا بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات