بر اساس مصوبه ستاد جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم این مؤسسه، فراخوان تغییر نام «جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم» به تمامی حافظان قرآن و صاحبان ذوق و سلیقه قرآنی ارائه شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بر اساس مصوبه ستاد جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم این مؤسسه، فراخوان تغییر نام «جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم» به تمامی حافظان قرآن و صاحبان ذوق و سلیقه قرآنی ارائه شده است.

بر این اساس علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم که صاحب ذوق و سلیقه ادبی و قرآنی هستند می توانند نام های پیشنهادی خود را که مختصر و گویا بوده و همچنین منتقل کننده مفهوم و هدف این جشنواره ملی می‌باشد را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره ۰۹۱۷۳۳۹۷۹۸۳ ارسال نمایند (به عنوان مثال می توان به نام های جشنواره فجر یا جشنواره عمار یا مواردی از این قبیل توجه کرد).

به صاحب نام برگزیده ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

یاد آور می شود مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا از سال ۱۳۸۱ همه ساله از قرآن آموزانی که در یک سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل می آورد و در نظر دارد در سال ۱۳۹۷ برای هفدهمین بار این جشن ملی را با حضور حافظان کل قرآن کریم از ۱۰ مرکز شبانه روزی و بیش از ۱۷۰ شعبه مؤسسه برگزار نماید.

جهت آشنایی بیشتر با این جشنواره به لینک های زیر مراجعه نمایید:

بزرگترین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کشور در استهبان برگزار شد.

پانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم

چهاردهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم+ گزارش تصویری

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات