طرح قرآنی ایلاف در بستر فضای مجازی و کلاس آنلاین در ایام تابستان 99 در سطح شعب مؤسسه بیت الاحزان برگزار می‌شود.

 

صالح محبی، معاون آموزش برادران مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از راه اندازی طرح قرآنی ایلاف در بستر فضای مجازی و کلاس آنلاین در ایام تابستان ۹۹ خبر داد.

وی ضمن بیان این مطلب گفت: این طرح به صورت حضوری و همچنین تلفنی و کلاس آنلاین در دو ماه تابستان با محوریت حفظ یک جزء قرآن کریم( جزء سی یا جزء یک) در سطح تمامی شعب بیت الاحزان و برخی مؤسسات دیگر برگزار خواهد شد.

محبی  با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدود شدن فعالیت‌های قرآنی مؤسسات اظهار امیدواری کرد: با توجه به اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان، امیدواریم با اجرای این طرح شاهد نهادینه شدن حفظ قرآن کریم در خانه‌ها باشیم.

این حافظ قرآن کل کریم در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح افزود: نخستین دوره این طرح ویژه دانش آموزان پسر و دختر در تمامی مقاطع تحصیلی و سنی برگزار می‌گردد.

محبی در توضیح برنامه اجرایی طرح گفت: قرآن آموزان پس از نام نویسی به کلاس‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره تقسیم می‌شوند و اساتید هر کلاس، از شنبه تا چهارشنبه به صورت روزانه در قالب کلاس آنلاین یا تلفنی برنامه های حفظ و دوره قرآن آموزان را تحویل و پیگیری می‌نمایند. مدیران و اساتید طرح همچنین با تشکیل کانال در فضای مجازی به صورت مستمر و روزانه برنامه‌های تربیتی و فرهنگی (بارگذاری حدیث، نکات اخلاقی، کلام علما و بزرگان و …) را در اختیار قرآن آموزان قرار می‌دهند.

وی در توضیح روش نام نویسی در طرح تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۵ تیرماه با مراجعه حضوری به شعب مؤسسه بیت الاحزان نسبت به نام نویسی در طرح اقدام نمایند و شروع طرح نیز از بیستم تیرماه خواهد بود.

معاون آموزش برادران مؤسسه بیت‌الاحزان اظهار کرد: در پایان این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به قبول شدگان طرح گواهینامه اعطا و به تعدادی از نفرات برگزیده نیز به قید قرعه هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات