اطلاعات شعبه گرده موسسه بیت الاحزان

یکی دیگر از شعبه های موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها شعبه گرده می باشد این شعبه در بحش رونیز روستای گرده که تعداد ۱۹۰۰ نفر جمعیت دارد در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است و این شعبه توانسته است از سال تاسیس تا کنون تعدا ۸۰۰ نفر خواهر و ۳۰ برادر را به خود جذب نماید.

رشته های فعال این شعبه عبارتند از:روخوانی که تعداد ۵۰ نفر در آن مشغول می باشند،حفظ که تعدا ۱۰ نفر در آن مشغول به فراگیری می باشند،مفاهیم که تعدا ۵۰ نفر را به خود جذب کرده است،تجوید که تعداد ۲۰ نفر در این رشته فعالیت دارند و مهد که تعدا ۴۰ نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.

شرایط ثبت نام در این شعبه بسیار آسان می باشد به طوری که همه می توانند در زیر سایه معارف قرآن کریم قرار بگیرند و این شرایط عبارتند از پر کردن فرم ثبت نام و قبول پرداخت شهریه معین شده در هر رشته و رعایت کردن شرایط و ظوابطی که در فرم ثبت نام وجود دارد .

هدف مهم این شعبه ایجاد اُنس و اُلفت بین مردم و کتاب وحی می باشد و این شعبه در نظر دارد در ضمن آموزش کلمات شفا بخش وحی معارف قرآن را هم به قرآن پژوهان منتقل سازد که با درک عمیق معارف قرآن در زندگی روزمره خود به کار ببرند و خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت خود را تامین نمایند.

فعالیت فرهنگی شعبه گرده:

به برکت وجود این شعبه در روستای گرده روزهای ولادت اهل بیت عصمت و طهارت شور و حال دیگری بر قرار است،این شعبه با برگرازی جشن های بسیار زیبا در ولادت اهل بیت دِین خود را به رسول گرامی اسلام ادء می نمایند و در ایام شهاد هم مراسم ویژه ایام شهادت را برگزار می کنند و با عزاداری اهل بیت مقدمات ورود ملائکه به روستا را مهیا می سازند.

ایام صفر و فاطمیه که در اکثر نقاط کشور به فراموشی سپرده شده است،در این روستا این ایام زنده نگه داشته شده است و این شعبه با اجرای مراسم و احیای این ایام موجبات رضایت الهی و رضایت اهل بیت رسول گرامی اسلام را فراهم می سازند.

مر اسمات ملی هم در این روستا به بهترین شکل ممکن برگزار می شود و با اجرای این مراسمات از کشور عزیز اسلامی و تمام مظلومان جهان حمایت و پشتیبانی می شود.

هر سه ماه یک بار مسابقه ای بین قرآن آموزان برگزار می شود و با ایجاد شور و نشاط و تقدیر از برندگان،دیگران را به این گونه برنامه ها جذب می نمایند.

البته این شعبه با مشکلاتی از قبیل نداشتن کامپیوتر و اینترنت و دستگاه کپی و کمبود بودجه دست و پنجه نرم می کنند که امید است با همکاری خیرین و اهالی محترم روستا این مشکلات هر چه زودتر بر طرف گردد و با فراهم کردن امکانات کافی گامی در پیشرفت هر چه بهتر این شعبه برداشته شود.

آدرس:

استان فارس،شهرستان استهبان،بخش رونیز،روستای گرده،چهار راه دوم،سمت چپ،موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان شعبه گرده

تلفن:۰۷۳۲۴۶۶۲۴۴۲—-۰۹۱۷۶۹۹۸۵۹۶—۰۷۳۲۴۹۱۱۶۳۹

جهت سلامتی و موفیت مسئولین و قرآن آموزان گرامی این شعبه و جهت تعجیل در فرج مولا امام زمان علیه السلام صلوات.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات