کار ساخت و احداث ساختمان مرکز شبانه روزی و اردوگاه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) صحرارود آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان، به همت خیرین، ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ یکساله و همچنین اردوگاه قرآنی حضرت امیرالمؤمنین (ع) روستای صحرارود فسا در دست احداث قرار گرفت.

این ساختمان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با زیر بنای یک هزار متر و در دو طبقه ساخته می‌شود که برای ساخت این مدرسه به بیش از سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است. ایجاد کارگاه اشتغال‌زایی، خیریه و مراکز آموزشی از برنامه‌های آتی این مرکز قرآنی می‌باشد.

زمین این مدرسه از سوی ورثه مرحوم حاج محمد فرج زاده، مرحوم ابراهیم بردبار، مرحوم حاج یوسف زارعی و پدر شهید ابراهیم زارعی اهداء شده است.

این مرکز بیش از ده سال است که در زمینه حفظ قرآن کریم مشغول به فعالیت است و آموزش در این مرکز به صورت رایگان می‌باشد و تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر حافظ کل قرآن و بیش از ۱۰۰۰ نفر حافظ اجزا قرآن تربیت شده است.

یادآور می شود قرآن آموزان مدرسه امیرالمومنین(ع) صحرارود از استان‌های سراسر کشور و همچنین از کشورهای هندوستان، بنگلادش، پاکستان، اندونزی، جمهوری آذربایجان و…. در این مرکز شبانه روزی موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند.

خیرین قرآنی و عزیزانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۱۳۰۰۵۹ و یا درگاه پرداخت مستقیم (دکمه زیر) مبالغ خود را واریز نمایند:

[su_button url=”https://beytolahzan.ir/pay?babat=hemayat&towzihat=ساخت مرکز شبانه روزی و اردوگاه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) صحرارود” target=”blank” icon=”icon: heart” icon_color=”#ee0000″]پرداخت مستقیم[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات