شانزدهمین مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان تحت عنوان مرکز یاوران مهدی (عج) در تبریز کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از راه اندازی شانزدهمین مرکز شبانه روزی حفظ یکساله این مؤسسه در تبریز خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: با توجه به این که درخواست‌هایی مبنی بر راه اندازی مرکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن در شمال غرب کشور وجود داشت و این خلأ در این نقطه کشور وجود داشت، با همت حجت الاسلام سعادتی که خود از تربیت یافتگان مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) هستند و سابقه مدیریت مراکز شبانه روزی امام حسین (ع) استهبان و امام سجاد(ع) قم را در کارنامه دارند مرکز شبانه روزی یاوران مهدی(عج) در شهر تبریز راه اندازی شد.

حجت الاسلام شاهسونی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که حجت الاسلام سعادتی انجام دادند و با مساعدت حوزه علمیه تبریز و شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید و مردمی تبریز، مدرسه حسن پادشاه این شهر که مکانی زیبا و با معماری سنتی و قدیمی است جهت برگزاری دوره در اختیار مؤسسه قرار گرفته است.

مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان از همه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به حفظ قرآن به خصوص منطقه شمال غرب کشور دعوت کرد تا در مهلت باقیمانده تا پایان خرداد ماه از این فرصت ویژه استفاده نمایند و با نام نویسی در مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم یاوران مهدی (عج) تبریز، از برنامه‌های متنوع قرآنی آن بهره‌مند شوند و فرصت یک سال انس با قرآن کریم را از دست ندهند.

گفتنی است با احتساب مرکز شبانه روزی نیروی دریایی ارتش، تاکنون ۱۵ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله راه اندازی شده است و این مرکز، شانزدهمین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با این مرکز اینجا کلیک کنند و همچنین جهت آگاهی از برنامه مراکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم و ثبت نام اینجا کلیک کنند.

اشتراک در
اطلاع از
2 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام من ۱۰ سالم وحفظ ۶ جز هستم واستعداد به حفظ هستم وخیلی دوست دارم زود قرآن را حفظ کنم من را ثبت نام می کنیدچرا ثبت نام نمی شه