مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی اداری بیت الاحزان شعبه قائمیه با حضور مسئولان استانی و مردم این شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مراسم افتتاح ساختمان جدید بیت الاحزان شهر قائمیه همراه با محفل انس با قرآن کریم روز گذشته ۵ دی ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و حافظان و قاریان قرآن کریم و مردم شهر قائمیه برگزار شد.

در ابتدای این محفل قرآنی سید مرتضی هاشمی قاری و استاد حفظ قرآن کریم بیت الاحزان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد. حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در ادامه سخنانی در خصوص اهمیت توجه به قرآن و فعالیت‌های قرآنی بیان کرد. وی با بیان این که در بسیاری از برنامه‌های مؤسسه بیت الاحزان حضور داشته ام، از فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی فرهنگی تقدیر کرد. وی با اشاره به این که ثمره حمایت از فعالیت‌های خودجوش قرآنی شکل گیری مراکزی مانند این ساختمان است از مردم، خیراندیشان و مسئولان شهر قائمیه درخواست کرد تا با مؤسسه بیت الاحزان همکاری بیشتری داشته باشند و از این گونه فعالیت‌ها حمایت کنند.

حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در سخنانی از فعالیت‌های مؤسسه بیت الاحزان تقدیر کرد و آن را مایه افتخار دانست.

ارائه گزارش فعالیت‌های مؤسسه توسط حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها و خیر مقدم و ارائه گزارش فعالیت‌های بیت الاحزان شعبه قائمیه توسط حجت الاسلام ابراهیم احمد خسروی مسئول شعبه قائمیه و تقدیر از حافظان کل این شعبه از دیگر برنامه‌های این مراسم قرآنی بود.

لازم به ذکر است ساختمان جدید اداری آموزشی بیت الاحزان قائمیه با زیربنای ۵۵۰ متر مربع در قطعه زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع که توسط شهرداری در اختیار شعبه قرار گرفته ، احداث شده است. کلنگ زنی اولیه این ساختمان در سال ۱۳۹۱ آغاز و  به دلیل مشکلات، چندین بار عملیات ساخت آن متوقف شد تا این که در سال‌های اخیر با مشارکت بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس و کمک‌های خیرین و مردم، روز گذشته به بهره برداری رسید.

یاد آور می‌شود بیت الاحزان شعبه قائمیه که در شهرستان کوه چنار از توابع استان فارس واقع است از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار و تاکنون بیش از ۶۰ حافظ کل قرآن کریم تربیت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات