میزبان طرح ملی رحله در بیدخت گناباد:
حجت الاسلام مرتضی میری میزبان طرح ملی رحله در بیدخت گناباد می‌گوید رشد اخلاقی و معنوی نوجوانان اصلی‌ترین نتیجه طرح رحله است روندی که نشان از اهمیت این طرح قرآنی دارد و لازم است خانواده‌ها آن را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام مرتضی میری میزبان طرح ملی رحله در بیدخت گناباد می‌گوید رشد اخلاقی و معنوی نوجوانان اصلی ترین نتیجه طرح رحله است روندی که نشان از اهمیت این طرح قرآنی دارد و لازم است خانواده‌ها آن را مد نظر قرار دهند.

میری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: برای سومین سال است که میزبانی طرح ملی رحله را بر عهده داریم و خوشبختانه از استقبال بیشتری نسبت به دوره‌های قبل برخوردار هستیم روندی که به برکت کلام وحی و همراهی خانواده‌های محترم، صورت پذیرفته است.

به گفته وی افزایش شناخت خانواده‌ها از طرح ملی رحله در این منطقه باعث شده قرآن آموزان بیشتری در سال جاری جذب این طرح گردند و این امر وظیفه مدیران شعبه را در میزبانی از قرآن آموزان بیشتر می‌کند.

او اضافه کرد: در رحله امسال آموزش و پرورش گناباد، حوزه علمیه، امام جمعه و دانشکده علوم پزشکی شهرستان همکاری نزدیکی با ما داشته‌اند و لازم می‌دانیم از حضورشان قدردانی کنیم.

میری ادامه داد: برنامه‌های متنوع زیادی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای قرآن آموزان در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم با یاری خدا، همراهی خانواده‌های محترم و حضور خیرین نیک اندیش بتوانیم رحله‌ی هشتم را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

بیدخت شهری در بخش مرکزی شهرستان گناباد خراسان رضوی در فاصله ۲۹۲ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد و در دبیرستان رضوان این شهر از طرح ملی رحله میزبانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات