حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و شورای بیت الاحزان در استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و شورای بیت الاحزان در استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه خوزستان در سطح کشور در امور قرآنی بی رقیب است، اظهار داشت: استقبال جوانان این استان در کشور بی نظیر و خوزستان تنها استانی است که در استاد و شاگرد خود کفا است.

همچنین نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه قرآن طلبکاری است که نمی توان طلب آن را بجای آورد، بیان کرد: از دولت و مجلس برای این مسأله کمک گرفت اما باید مردم را به عرصه قرآنی آورد که بیشتر منشاء برکت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب که بر زمین مانده تربیت ده میلیون حافظ است، خاطرنشان کرد: این مسأله بعداز ده سال درصد بسیار کمی محقق شده که برای تحقق این مطالبه یک جریان کشوری نیاز است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در سطح استان خوزستان نیز به سهم خودمان در زمینه تحقق مطالبه رهبرمظع انقلاب تلاش خواهیم کرد.

دیدار حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با مدیر مسئول بیت الاحزان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات