این طرح از ابتدای آبان ماه آغاز و تا ابتدای اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به این افزایش زمان، میزان حفظ قرآن آموزان نیز از یک جزء به 2 جزء افزایش پیدا کرده است

 

خدیجه شاهسونی معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت الاحزان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه، از برگزاری دومین دوره طرح قرآنی ایلاف در سطح شعب بیت الاحزان خبر داد.

وی با بیان این که طرح ایلاف در ابتدا به دلیل شرایط ویروس کرونا ویژه تابستان و با محوریت فضای مجازی شکل گرفت گفت: با توجه به استقبال چشمگیر ۱۸۴۹ قرآن آموز در شعب بیت الاحزان از دور اول این طرح، تصمیم بر آن شد که این طرح را در بقیه ایام سال نیز ادامه دهیم.

این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به تغییراتی که در دوره دوم این طرح صورت گرفته است عنوان کرد: اولین تغییر اساسی مدت زمان این طرح است که از ابتدای آبان ماه آغاز و تا ابتدای اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به این افزایش زمان، میزان حفظ قرآن آموزان نیز از یک جزء به ۲ جزء افزایش پیدا کرده است.

شاهسونی دیگر تغییر صورت گرفته را افزایش میزان هدیه این طرح عنوان کرد و گفت: در این دوره هدیه نفرات برتر از ۵۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت که در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد بیشتری از افراد، به قید قرعه به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

معاون آموزش خواهران بیت الاحزان زمان آغاز نام نویسی این طرح را از روز ۱۵ تا پایان مهر ماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به شعب مؤسسه در سراسر کشور نسبت به نام نویسی در طرح اقدام نمایند و کلاس‌ها به صورت تلفنی و کلاس آنلاین و در شهرهایی که وضعیت کرونا در آنها خفیف تر است با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: آزمون پایانی این طرح، همزمان با آزمون‌های پایانی ترم دوم مؤسسه در اسفند ماه به صورت هماهنگ برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه حفظ قرآن را که به صورت دیجیتال از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه صادر می‌شود، دریافت می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات