پس از 40 روز تلاش شبانه روزی از میان 250 قرآن آموز مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) 125 قرآن آموز مستعد و برتردوره موفق به راه یابی به دوره اصلی که مدت آن 11 ماه است شدند.گفتنی است قرآن آموزان در دوره آزمایشی موفق به حفظ 3 جزء از قرآن کریم شده اند.

دوره آزمایشی چهاردهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در حالی پایان یافت که  از ۲۵۰ قرآن آموز حاضر در این دوره ۱۲۵ نفر جواز حضور در دوره اصلی را کسب کردند.

یادآور می شود در سال تحفیظی ۱۳۹۳ – ۹۴ بیش از ۵۶۰ نفر از ۳۱ استان کشور برای حضور در مدارس شبانه‌روزی حفظ و تقسیر یک ساله این مؤسسه ثبت‌نام نمودند و از بین آن ها بیش از ۲۸۰ نفر جواز حضور در دوره آزمایشی را کسب کردند. دوره آزمایشی با حضور ۲۵۰ قرآن آموز آغاز و در نهایت بیش از ۱۲۵ قرآن آموز موفق به راه یابی در دوره اصلی شدند.

گفتنی است اولین مدارس شبانه‌روزی حفظ یک ساله کل قرآن کریم در کشور توسط بیت الاحزان از سال ۱۳۸۰ کار خود را در روستایی که اکنون به قرآن آباد مشهور است آغاز کرد. در حال حاضر ۴ مدرسه شبانه روزی ویژه برادران و یک مدرسه شبانه روزی ویژه برادران در استان های فارس و آذربایجان شرقی مشغول تربیت حافظان کل قرآن کریم می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات