ثبت نام دوره های شبانه روزی حفظ قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان در حالی از اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است که به گفته مدیر مسئول این موسسه فرصتی مناسب برای حفظ بدون دغدغه قرآن کریم قلمداد می‌شود و تخصصی حفظ کردن یکی از ویژگی‌های اصلی این مراکز است.

وی گفت: طرح حفظ شبانه روزی در یک سال صورت می گیرد و طی این مدت قرآن آموز با تجوید، تفسیر و ترجمه متون قرآنی نیز آشنا می شود ضمن اینکه قرآن آموزان از برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اردوهای مختلف و ….نیز استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام شاهسونی در خصوص طرح ملی رحله نیز گفت: مدت زمان این طرح که معمولا از تیر ماه آغاز می‌شود حدود ۵۰ روز است و طی این مدت قرآن آموز جزء سی ام و سوره مبارکه بقره را حفظ خواهد کرد.

به گفته وی آموزش احکام و برگزاری کلاس های اخلاق نیز از جمله برنامه های مهمی است که در دوره های حفظ قرآن بیت الاحزان وجود دارد و فرصتی مناسب در اختیار قرآن آموزان قرار می‌دهد.

این حافظ قرآن به نقش خیرین و نیک اندیشان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیت الاحزان یک نهاد مردمی است و با عنایت به شرایط اقتصادی موجود، نیاز به حضور خیرین را احساس می کنیم، حضوری که بی تردید می تواند منشاء برکات معنوی فراوان برای این عزیزان باشد و موجبات حضور پرشور قرآن آموزان را نیز فراهم آورد.

وی در پایان تأکید کرد: کسانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر یا نام نویسی در این طرح‌ها هستند می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۷۱۵۳۲۸۴۶۰۰ تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات